Opis produktu
Seeds to unikalne narzędzie na polskim rynku, które wspiera warsztaty i sesje poszukiwania rozwiązań, projektowania procesów biznesowych, szczególnie związanych z planowaniem doświadczeń klienta (tzw. UX).
- 50 konkretnych i rzeczywistych przykładów rozwiązań, które przyniosły niezwykłe sukcesy biznesowe.
- 50 inspirujących pytań, które pobudzą kreatywność zespołu i nadadzą dyskusji odpowiedni kierunek.
- 10 scenariuszy pracy warsztatowej
Stanowią niezwykłą inspirację do wykorzystania w trakcie pracy nad projektowaniem wyjątkowego doświadczenia Klientów. Nie tylko pobudzają kreatywność, ale także dpstarczają inspiracji oraz konkretnej wiedzy. Zamiast "wyważać otwarte drzwi" pomagają korzystać z doświadczeń innych i je ulepszać.
Zadaniem Kart Seeds jest również poszerzenie zrozumienia tego, czym jest przestrzeń projektowa i pomoc w wyjściu poza utarte schematy i nieistenijące ograniczenia.
Używając ich możesz przesunąć granice swojej wyobraźni aby stworzyć unikalne i angażujące doświadczenia, które pomogą Ci zdobyć lojalność i zaufanie klientów.
Zestaw składa się z:
- 50 kart inspiracyjnych,
- 10 scenariuszy warsztatów ideacyjnych
- 5 czystych kart, gdzie możesz zapisać własne przykłady wyjątkowych doświadczeń klientów
- wysokiej jakości pudełka
Karty dostępne są w języku polskim lub angielskim.
Recenzje:
Obejrzyj recenzje kart:
Małgorzata Leduchowska, twórca Gadżetowania:
Hanna i Krzysztof Adamscy, doświadczeni trenerzy biznesu:
https://www.facebook.com/krzysiek.adamski.trener/videos/1860220624005156
A na naszym blogu znajdziesz inspirację, jak wykorzystać Seeds do budowania biznesu: http://coachingtools.pl/index.php/2017/09/05/przedsiebiorczosc/
Autorka:
Dr Agnieszka Szóstek - od ponad 16-u lat zajmuje się projektowaniem doświadczeń oraz budowanie strategii opartych o zorientowanie na klienta.
Przez 12 lat mieszkała zagranicą gdzie pracowała dla Google, Philips i Oce oraz zrobiła doktorat z projektowania doświadczeń na Politechnice w Eindhoven, w Holandii. W Polsce współpracowała między innymi z: Play, Allegro, Tatrzańskim Parkiem Narodowym, Paradyżem, Samsungiem, Netią i wieloma innymi. Jest trenerem creative leadership dla Swedish Institute. A przy okazji uczy na wielu polskich i międzynarodowych uczelniach. Pasjonatka swojego zawodu, idealistka i rebeliantka. Dwukrotnie występowała na prestiżowym TEDx. Dziś projektuje także narzędzia wspierające projektantów (i nie tylko) w myśleniu out-of-the-box.
Autor opinii: Magdalena Plichta-Kaput, Product Manager
Autor opinii: Dominika Stanios
Autor opinii: Marta Jankowska-Dłubak, Digital Marketing Manager