1. Zwrot - prawo odstąpienia od umowy
Z zakupionego produktu możecie Państwo zrezygnować w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwrot produktu jest możliwy poprzez wysyłkę na adres reklamacyjny. Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym - nieużywany. Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem bankowym na konto.
Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.
2. Reklamacje
Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu najlepiej z jego opakowaniem, kopią faktury, opisem zawierającym powód reklamacji wraz z informacjami kontaktowymi.
Reklamację można wysłać na adres:
FRESH HR Sp.z o.o.
05-332 Siennica
Starogród 60d
Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny lub pisemną informację (na podstawie wzoru formularza) o wadach/ usterkach jakie produkt posiada.
W przypadku gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to produkt zostanie naprawiony, a jeśli naprawa nie jest możliwa przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.
W żadnym przypadku prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.
UWAGA: produkty elektroniczne, do których dostęp został przekazany nie podlegają zwrotom.