Do darmowej dostawy brakuje
Zamówienia złożone do 11:00 wysyłamy tego samego dnia.
Faktury wystawiamy do 2h po złożeniu zamówienia w godzinach naszej pracy. 
Klikaj z głową - higiena cyfrowa
Klikaj z głową - higiena cyfrowa
Klikaj z głową - higiena cyfrowa
Klikaj z głową - higiena cyfrowa
Klikaj z głową - higiena cyfrowa

Klikaj z głową - higiena cyfrowa

0 opinii
157,00
127,64
Wielkość grupy: Duże grupy Małe grupy Praca indywidualna
Wersja produktu: Fizyczna
Czas trwania: Dowolny, zależny od prowadzącego

Opis produktu

Gra "Klikaj z głową" to nowoczesne narządzie wspierające, specjalistów w prowadzeniu rozmów na temat zdrowego korzystania z nowych technologii, mediów społecznościowych i Internetu. Gra prowokuje do refleksji, uczy świadomych wyborów i wspiera budowanie cyfrowej higieny.
Idealna do pracy indywidualnej i grupowej.


Co wchodzi w skład gry?

  • Test – Skala Higieny Cyfrowej (5–stopniowa) – pierwszy krok, który pozwoli lepiej zrozumieć nawyki dotyczące korzystania z Internetu.
  • Karty metaforyczne – 20 pięknych obrazów wraz z cytatami, które uruchamiają refleksje i emocje.
  • Quiz Harmonia Cyfrowa – 60 pytań o różnym poziomie trudności, wzbogacających wiedzę z zakresu higieny cyfrowej.
  • Karty tematyczne - 60 pytań, które otwierają przestrzeń do refleksji i rozmowy na temat najważniejszych aspektów życia w świecie cyfrowym i jego wpływu na nasze zdrowie fizyczne i psychiczne.
  • Karty wyzwań do pracy w grupie – 110 zadań
Gra jest tak skonstruowane, że przeplatają się w niej elementy autoreflekscji i twardej wiedzy dotyczącej zjawisk zagrażających użytkownikom Internetu. Uczestnicy również otrzymują praktyczne zadania związane z bezpieczeństwem cyfrowym. Dzięki takiej konstrukcji wiedza od razu jest powiązana z analizą własnych zachowań jak i z doświadczeniam ich wykorzystania, co pozytywnie wpływa na zmianę zachowań uczestników.

Grę można wykoszystać jako całość, rozpoczynając lub korzystać z jej elementów. W instrukcji podanych jest też kilka propozycji rozgrywek. Zależnie od możliwości czasowych, narzędzie można wykorzystać jako krótką, 20 minutową pracę, a można nie niej oprzeć całodniowe szkolenie uzupełniając poszczególne etapy teorią czy treściami uzupełniającymi. 
 
Autor:
dr Maciej Dębski - propagator wiedzy dotyczącej bezpieczeństwa cyfrowego, twórca cyfrowy, prezes zarządu w Fundacji Dbam o Mój Zasięg, Centrum Doradztwa i Badań Społecznych SOCJOGRAM, wykładowca na Uniwersytecue Gdańskim.
 
Kupowane wraz z tym produktem
-50% Analiza transakcyjna Prosto z mostu
Analiza transakcyjna Prosto z mostu
461,25 922,50
Analiza transakcyjna Prosto z mostu

Symulator reagowania w sytuacjach trudnych

Podręcznik metodyczny Doradztwo Zawodowe
Podręcznik metodyczny Doradztwo Zawodowe
195,00
Podręcznik metodyczny Doradztwo Zawodowe

Podręcznik metodyczny z Arkuszem Rozmowy Doradczej Zestaw do pracy z uczniem przeznaczony dla doradców zawodowych

Wyzwolenie od nawyków i nałogów
Wyzwolenie od nawyków i nałogów
290,00
Wyzwolenie od nawyków i nałogów

Narzędzie psychologiczne, które umożliwia uczestnikom spojrzenie na swoje uzależnienia (od zachowań, emocji czy nawyków) w bezpieczny sposób

Zachwyty
Zachwyty
249,00
Zachwyty

Jakość życia jest zawsze wprost proporcjonalna do naszej zdolności zachwytu

Scenariusze zajęć TUS - 10-13 lat
Scenariusze zajęć TUS - 10-13 lat
9,99
Scenariusze zajęć TUS - 10-13 lat

Scenariusze do zajęć umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży

Teczka Trenera TUS
Teczka Trenera TUS
69,99
Teczka Trenera TUS

Uporządkuj swoją dokumentację

umiejętności społeczne nastolatka
Zgadnij mnie - umiejętności społeczne nastolatka
350,00
Zgadnij mnie - umiejętności społeczne nastolatka

Gra, która pomoże nastolatkom lepiej poznać samych siebie, rówieśników i uczy komunikacji

PSYCHOSOMATYKA
Psychosomatyka - gra psychologiczna
320,00
Psychosomatyka - gra psychologiczna

Gra do odkrywania psychologicznych przyczyn chorób i dolegliwości

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie

Klikaj z głową - higiena cyfrowa
Klikaj z głową - higiena cyfrowa