Opis produktu
Karty Kto tam? to zestaw ślicznych, delikatnych obrazów przyjaznych dla oczu dziecka, pobudzających ich wyobraźnię i kreatywność. Stworzone na bazie ponad 13 letniego doświadczenia pracy z dzieńmi i młodzieżą.
Plecane do pracy z dziećmi już w wieku wczesno przedszkolnym. Ze względu na utrzymanie pastelowej kolorystyki, klarowności i realizmowi obrazu doskonale sprawdzą się w pracy z dziećmi z zaburzeniami, których skutkiem jest nadprzeciętna wrażliwość na bodżce.
Dzięki kartom Kto tam?, dziecko:
- może w bezpieczny sposób się otworzyć
- zajrzy w głąb siebie
- poszerzy świadomość i kompetencje
- rozwinie kreatywność, współpracę, koncentrację, cierpliwość, pamięć, budowanie relacji
- nauczy się wyrażania własnych emocji
- zwiększy poczucie własnej wartości
- odnajdzie swoje talenty i mocne strony
Karty Kto tam? są idealne dla:
- pedagogów
- nauczycieli
- wychowawców
- psychologów
- terapeutów
- coachów
- rodziców i ich dzieci, do zabawy w rodzinnym gronie
Zawartość:
- 44 karty z obrazami
- instrukcja w pdf
- 1 karta z qrcod do zasobów dodatkowych instrukcji, które są ciągle uzupełniane
- materiałowe, estetyczne i wygodne opakowanie
Autorka
Patrycja Frania - pedagożka, coach, trenerka, psychoterapeutka w procesie szkolenia, doradca rodzinny. Swoją przygodę z kartami zaczynała 14 lat temu, na początku intuicyjnie sięgając po zdjęcia, pocztówki, obrazki i wplatając je w pracę z drugim człowiekiem. Ma za sobą liczne szkoły i kursy rozwojowe, wszystkie ukierunkowane na wspieranie dzieci, młodzieży i dorosłych. Mówi o sobie, że pracuje zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi po to, by dzieciaki i młodzież mogły wyrastać na stabilnych dorosłych. Tworząc karty KTO TAM? (to już jej drugi autorski zestaw kart) opierała się na swoim wieloletnim doświadczeniu na salach szkoleniowych, warsztatach i pracy indywidualnej. Karty KTO TAM? są uzupełnieniem wcześniejszych kart wzbogaconym o nowe elementy na starych kartach i o zupełnie nowe obrazki. Na co dzień szkoli również trenerów, coachów, terapeutów, nauczycieli, psychologów i pedagogów z zakresu wykorzystania obrazu i metafory w pracy z drugim człowiekiem. Jest głęboko przekonana o mocy obrazu i metafory. Jest zwolenniczką podejścia holistycznego i systemowego spojrzenia na świat. A jej pasją jest znajdowanie rozwiązań tam, gdzie inni dostrzegają jedynie problemy.