Seeds Cards - zestaw

498,00Cena netto: 404,88 zł
Wersja językowa:
  • polska
  • angielska
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Zestaw Seeds to dwa dopełniające się narzędzia zaprojektowane przez Agnieszkę Szóstek, innowatorkę, propagatorkę budowania relacji marki z jej odbiorcą w opariu o doświadczenie klienta, nasycone emocjami.

W zestawie:
Seeds - projektowanie doświadczeń klienta
Seed Cards - doświadczenie klienta to emocje


O narzędziach:


Seeds - projektowanie doświadczeń klienta, to unikalne narzędzie na polskim rynku, które wspiera warsztaty i sesje poszukiwania rozwiązań, projektowania procesów biznesowych, szczególnie związanych z planowaniem doświadczeń klienta (tzw. UX). 
  • 50 konkretnych i rzeczywistych przykładów rozwiązań, które przyniosły niezwykłe sukcesy biznesowe.
  • 50 inspirujących pytań, które pobudzą kreatywność zespołu i nadadzą dyskusji odpowiedni kierunek. 
  • 10 scenariuszy pracy warsztatowej
Stanowią niezwykłą inspirację do wykorzystania w trakcie pracy nad projektowaniem wyjątkowego doświadczenia Klientów. Nie tylko pobudzają kreatywność, ale także dpstarczają inspiracji oraz konkretnej wiedzy. Zamiast "wyważać otwarte drzwi" pomagają korzystać z doświadczeń innych i je ulepszać. 

Zadaniem Kart Seeds jest również poszerzenie zrozumienia tego, czym jest przestrzeń projektowa i pomoc w wyjściu poza utarte schematy i nieistenijące ograniczenia. 

Używając ich możesz przesunąć granice swojej wyobraźni aby stworzyć unikalne i angażujące doświadczenia, które pomogą Ci zdobyć lojalność i zaufanie klientów.

Seeds - doświadczenie klienta to emocje

Gdyby dziś zniknęło 80% marek na rynku, nikt by tego nie zauważył.

Granie bezpiecznie jest największym ryzykiem.

Większość marek na rynku jest bardzo do siebie podobna. Mają podobną ofertę, podobną komunikację, podobne promocje. To powoduje efekt uśredniania rynku, niby każdy jest inny ale wszyscy są tacy sami. Żeby się dziś wyróżnić, trzeba stać się naprawdę unikatowym w jakimś aspekcie. Nie być o krok przed konkurencją ale zdystansować ich na całej długości. Tylko to wzbudzi emocje u klientów. Bo kupują przede wszystkim emocje, a nie rozsądek.

Jak opisać emocje?
Emocje opisuje się przymiotnikami, czyli częściami mowy określającymi cechy rzeczy, zjawisk, pojęć, istot żywych i stanów. Ale często, gdy chcemy opisać różne rozwiązania i doświadczenia, do głowy przychodzi nam jedynie kilka określeń: dobry, fajny, słaby. Dlatego powstały: Seed Cards: doświadczenia klienta to emocje!

Seed Cards: It’s all about adjectives
To narzędzie pomoże ci określić wyróżniki, które przyciągną uwagę twoich klientów: cechy, które wyeksponują twoje rozwiązanie na tle innych. Karty są dwustronne: na każdej ze stron znajdują się przymiotnikowe przeciwieństwa. W ten sposób zbudujesz swoją przewagę konkurencyjną na cechach, które nie będą się wzajemnie znosić (np. tradycyjnie nowoczesny).


Dla kogo?


Seed Cards: It’s all about adjectives powstały z myślą o:
  • projektantach,
  • strategach,
  • badaczach,
  • trenerach
  • oraz Design Thinkierach.
Wspierają one fazę budowania strategii, ideację oraz ewaluację rozwiązań.


Co jest w zestawie?

  • 99 par przymiotnikowych (tzw.pozytywnych antonimów) wypracowanych wspólnie z Pracownią Prostej Polszczyzny Tomka Piekota oraz
  • instrukcja z siedmioma praktycznymi ćwiczeniami z wykorzystaniem kart przymiotnikowych.

Seed Cards: It’s all about adjectives są narzędziem rekomendowanych przed Kaospilot i wspierały już tworzenie strategi dla EY, Santander, BNP, Orange i wielu innych marek w Polsce i w Europie.

Zajrzyj na: www.seed-cards.com po więcej informacji.


O autorce:


Dr Agnieszka Szóstek - od ponad 16-u lat zajmuje się projektowaniem doświadczeń oraz budowanie strategii opartych o zorientowanie na klienta.

Przez 12 lat mieszkała zagranicą gdzie pracowała dla Google, Philips i Oce oraz zrobiła doktorat z projektowania doświadczeń na Politechnice w Eindhoven, w Holandii. W Polsce współpracowała między innymi z: Play, Allegro, Tatrzańskim Parkiem Narodowym, Paradyżem, Samsungiem, Netią i wieloma innymi. Jest trenerem creative leadership dla Swedish Institute. A przy okazji uczy na wielu polskich i międzynarodowych uczelniach. Pasjonatka swojego zawodu, idealistka i rebeliantka. Dwukrotnie występowała na prestiżowym TEDx. Dziś projektuje także narzędzia wspierające projektantów (i nie tylko) w myśleniu out-of-the-box.

 

Opinie o produkcie

Średnia ocena: 5
Ilość opinii: 1

Autor opinii: Marta Siedlecka / Britenet

Dodano: 20 marca 2020Swoja przygodę z Seedsami zaczełam od wersji angielskiej. Doskonale sprawdzały się czy to podczas warsztatów z klientem czy podczas warsztatów wewnątrz firmy czy nawet podczas warsztatów wewnątrz zespołu UX podczas określenia KPI UX w organizacji. Po zmianie środowiska na bardziej polskojęzyczne postanowiłam kupić cały zestaw, razem z przymiotnikami w języku polskim. Jednak dużo lepiej pracuje się kartami w natywnym języku uczestników warsztatu. Karty przymiotnikowe to bardzo fajne, gotowe narzedzie. Podobne rzeczy przygotowywałam sama, ale widząc pracę Agnieszki i to, o ile lepiej jej karty są przygotowane i przemyślane, absolutnie nie żałuję zakupu. Oba produkty są bardzo proste w obsłudze, mają jasne instrukcje i nie potrzebują dodatkowych szkoleń. Bardzo polecam wszystkim!

Dodaj opinię o produkcie

(5/5)
Zapraszamy do naszego newsletteraaby otrzymywać wiadomości o nowościach, promocjach oraz pomocne informacje

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Zamknij