Opis produktu
Gdyby dziś zniknęło 80% marek na rynku, nikt by tego nie zauważył.
Granie bezpiecznie jest największym ryzykiem.
Jak opisać emocje?
Emocje opisuje się przymiotnikami, czyli częściami mowy określającymi cechy rzeczy, zjawisk, pojęć, istot żywych i stanów. Ale często, gdy chcemy opisać różne rozwiązania i doświadczenia, do głowy przychodzi nam jedynie kilka określeń: dobry, fajny, słaby. Dlatego powstały: Seed Cards: doświadczenia klienta to emocje!
Seed Cards: It’s all about adjectives
To narzędzie pomoże ci określić wyróżniki, które przyciągną uwagę twoich klientów: cechy, które wyeksponują twoje rozwiązanie na tle innych. Karty są dwustronne: na każdej ze stron znajdują się przymiotnikowe przeciwieństwa. W ten sposób zbudujesz swoją przewagę konkurencyjną na cechach, które nie będą się wzajemnie znosić (np. tradycyjnie nowoczesny).
Dla kogo?
Seed Cards: It’s all about adjectives powstały z myślą o:
- projektantach,
- strategach,
- badaczach,
- trenerach
- oraz Design Thinkierach.
Co jest w zestawie?
- 99 par przymiotnikowych (tzw.pozytywnych antonimów) wypracowanych wspólnie z Pracownią Prostej Polszczyzny Tomka Piekota oraz
- instrukcja z siedmioma praktycznymi ćwiczeniami z wykorzystaniem kart przymiotnikowych.
Seed Cards: It’s all about adjectives są narzędziem rekomendowanych przed Kaospilot i wspierały już
tworzenie strategi dla EY, Santander, BNP, Orange i wielu innych marek w Polsce i w Europie.
Zajrzyj na: www.seed-cards.com po więcej informacji.
O autorce:
Dr Agnieszka Szóstek - od ponad 16-u lat zajmuje się projektowaniem doświadczeń oraz budowanie strategii opartych o zorientowanie na klienta.
Przez 12 lat mieszkała zagranicą gdzie pracowała dla Google, Philips i Oce oraz zrobiła doktorat z projektowania doświadczeń na Politechnice w Eindhoven, w Holandii. W Polsce współpracowała między innymi z: Play, Allegro, Tatrzańskim Parkiem Narodowym, Paradyżem, Samsungiem, Netią i wieloma innymi. Jest trenerem creative leadership dla Swedish Institute. A przy okazji uczy na wielu polskich i międzynarodowych uczelniach. Pasjonatka swojego zawodu, idealistka i rebeliantka. Dwukrotnie występowała na prestiżowym TEDx. Dziś projektuje także narzędzia wspierające projektantów (i nie tylko) w myśleniu out-of-the-box.