Seed Cards - doświadczenie klienta to emocje

249,00Cena netto: 202,44 zł
Wersja językowa:
  • polska
  • angielska
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Gdyby dziś zniknęło 80% marek na rynku, nikt by tego nie zauważył.


Granie bezpiecznie jest największym ryzykiem.

Większość marek na rynku jest bardzo do siebie podobna. Mają podobną ofertę, podobną komunikację, podobne promocje. To powoduje efekt uśredniania rynku, niby każdy jest inny ale wszyscy są tacy sami. Żeby się dziś wyróżnić, trzeba stać się naprawdę unikatowym w jakimś aspekcie. Nie być o krok przed konkurencją ale zdystansować ich na całej długości. Tylko to wzbudzi emocje u klientów. Bo kupują przede wszystkim emocje, a nie rozsądek.

Jak opisać emocje?
Emocje opisuje się przymiotnikami, czyli częściami mowy określającymi cechy rzeczy, zjawisk, pojęć, istot żywych i stanów. Ale często, gdy chcemy opisać różne rozwiązania i doświadczenia, do głowy przychodzi nam jedynie kilka określeń: dobry, fajny, słaby. Dlatego powstały: Seed Cards: doświadczenia klienta to emocje!

Seed Cards: It’s all about adjectives
To narzędzie pomoże ci określić wyróżniki, które przyciągną uwagę twoich klientów: cechy, które wyeksponują twoje rozwiązanie na tle innych. Karty są dwustronne: na każdej ze stron znajdują się przymiotnikowe przeciwieństwa. W ten sposób zbudujesz swoją przewagę konkurencyjną na cechach, które nie będą się wzajemnie znosić (np. tradycyjnie nowoczesny).


Dla kogo?


Seed Cards: It’s all about adjectives powstały z myślą o:
  • projektantach,
  • strategach,
  • badaczach,
  • trenerach
  • oraz Design Thinkierach.
Wspierają one fazę budowania strategii, ideację oraz ewaluację rozwiązań.


Co jest w zestawie?

  • 99 par przymiotnikowych (tzw.pozytywnych antonimów) wypracowanych wspólnie z Pracownią Prostej Polszczyzny Tomka Piekota oraz
  • instrukcja z siedmioma praktycznymi ćwiczeniami z wykorzystaniem kart przymiotnikowych.

Seed Cards: It’s all about adjectives są narzędziem rekomendowanych przed Kaospilot i wspierały już
tworzenie strategi dla EY, Santander, BNP, Orange i wielu innych marek w Polsce i w Europie.

Zajrzyj na: www.seed-cards.com po więcej informacji.


O autorce:


Dr Agnieszka Szóstek - od ponad 16-u lat zajmuje się projektowaniem doświadczeń oraz budowanie strategii opartych o zorientowanie na klienta.

Przez 12 lat mieszkała zagranicą gdzie pracowała dla Google, Philips i Oce oraz zrobiła doktorat z projektowania doświadczeń na Politechnice w Eindhoven, w Holandii. W Polsce współpracowała między innymi z: Play, Allegro, Tatrzańskim Parkiem Narodowym, Paradyżem, Samsungiem, Netią i wieloma innymi. Jest trenerem creative leadership dla Swedish Institute. A przy okazji uczy na wielu polskich i międzynarodowych uczelniach. Pasjonatka swojego zawodu, idealistka i rebeliantka. Dwukrotnie występowała na prestiżowym TEDx. Dziś projektuje także narzędzia wspierające projektantów (i nie tylko) w myśleniu out-of-the-box.

 

Opinie o produkcie

Średnia ocena: 5
Ilość opinii: 2

Autor opinii: Joanna Sabak

Dodano: 20 marca 2020Rusza głowę przy projektowaniu, pomaga wyjść z bezpiecznej strefy i pomyśleć szerzej. Przy budowaniu koncepcji przydają się gdy chcemy pomyśleć o emocjach klienta i spróbować na nie spojrzeć z wielu perspektyw. Przeciwstawne przymiotnik pozwalają stwierdzić, czy odpowiadamy na potrzeby czy bolączki, a także jakie wrażenia chcemy zostawić w pamięci użytkownika. Pomocne także przy budowaniu prototypu, kiedy trzeba wyjść z pudełka i zderzyć różne koncepcje.

Autor opinii: Aga Olek

Dodano: 19 marca 2020Polecam, bardzo fajne i dobre narzędzie do pracy kreatywnej, poszukiwania nisz rynkowych, propozycji wartości, projektowania doświadczeń. Świetnie sprawdza się również w badaniach konceptów. Doceni je każdy, kto choć raz sam próbował szukać przeciwstawnych wartości wyrażonych pozytywnie :). Mam, używam, polecam :)

Dodaj opinię o produkcie

(5/5)
Zapraszamy do naszego newsletteraaby otrzymywać wiadomości o nowościach, promocjach oraz pomocne informacje

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Zamknij