wróć do poprzedniej strony

Karty Archetypy Marki

Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 95,00 zł 95.00
Cena netto: 77,24 zł
quantity szt.
Zyskujesz 95 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Karty Archetypy Marki to narzędzie, które pomaga:

  • odkryć i nazwać elementy własnego wizerunku
  • określić kierunek, w którym chcemy podążać
  • uświadomić sobie nasze mocne strony, ważne dla nas role, czy wizję działania
  • zaplanować rozwój swoich kompetencji w zgodzie z rozwojem własnej marki
  • zbudować spójny wizerunek, w zgodzie z naszym indywidualnym systemem wartości
  • nazwać szczególną wartość, jaką nasza marka dostarcza Klientom.

 

Narzędzie przeznaczone jest w szczególny sposób dla trenerów, coachów, doradców zawodowych. Mogą go także używać pedagodzy, eksperci HR, PRowcy, marketingowcy i wszyscy inni, dla których ważne jest budowanie spójnej i silnej marki osobistej. 

Pojęcie archetypów zostało zaczerpnięte z prac Carla Gustava Junga. Obecnie są one szeroko wykorzystywane w marketingu, jako narzędzie tworzenia i rozwoju marki.  W coachingu, rozwoju osbistym, czy planowaniu kariery, archetypy wspierają pracę nad rolą życiową, tożsamością osobową, osobistą i społeczną a co za tym idzie np. do opracowania spójnego z nią planu rozwoju.

Archetypy są ważnym elementem budowania marki osobistej – nie tylko przedsiębiorcy, freelancera i managera, ale każdego z nas.

Obszary zastosowania narzędzia Archetypy Marki:

  • budowanie marki osobistej,
  • coaching kariery, doradztwo zawodowe
  • rozwój osobisty,
  • branding produktów i usług,
  • storytelling,
  • budowanie zespołów,
  • employer branding,
  • powieściopisarstwo i scenopisarstwo,

oraz wielu innych…

 

Autor narzędzia:

Gabriela Borowczyk -  Mówi o sobie, że jest "Babą z pasją".
Te pasje to myślenie wizualne (stworzyła i wypromowała markę FLIPOWANIE©)
oraz  budowanie marki osobistej.  Z wykształcenia germanistka i marketingowiec.
Przez kilkanaście lat pracowała jako dyrektor marketingu w międzynarodowych korporacjach .
Obecnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, pracując jako trener i mentor. 

 

Zawartość zestawu podstawowego:

  • 13 kart archetypów marki,
  • filcowe etui,
  • instrukcja zawierająca proponowane shcematy pracy

Cena: 95 zł

 

Zestaw podstawowy pozwala na pracę indywidualną. Jeśli pracujesz z grupą - potrzebujesz tyle zestawów kart, ilu uczestników masz na sali.  

Dodatkowo:

Na stronie gabrielaborowczyk.pl (http://gabrielaborowczyk.pl/archetypy-marki/arkusze-do-pobrania/) znajdziesz też do pobrania ARKUSZE pracy w formacie A4 wraz z przykładowym opisem ich zastosowania. Są to gotowe arkusze, które możesz ściągnąć i wydrukować.

Na naszym blogu znajdziesz inspirację, jak wykorzystać Archetypy Marki do budowania biznesu: http://coachingtools.pl/index.php/2017/09/05/przedsiebiorczosc/

Tutaj znajdziesz jeszcze więcej inspiracji: przykłady zastosować, gotowe struktury ćwiczeń, a nawet zdjecia przykładowych flipchartów. W tej grupie możesz też zadać pytanie i rozwiać wszelkie wątpliwości: https://www.facebook.com/groups/426612024344947/?fref=ts 

 

 

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe