Opis produktu
Rozbudowane narzędzie do tworzenia oraz zarządzania marką. Sprawdza się zarówno do budowania marki osobistej, jak i firmowej lub produktowej. Przydatne zespołom projektowym, doradcom zawodowym, konsultantom, trenerom i coachom.
ARCHETYPKI® to narzędzie, które pozwala na kreatywne i precyzyjne stworzenie konkretnej marki, która jest unikalna i składa się z wielu elementów, pochodzących od różnych prawzorców. Dzięki ARCHETYPKOM® sięgniesz głębiej do poziomu potrzeb i motywacji, które pomogą Ci odpowiedzieć na pytanie, jak komunikować swoją markę osobistą lub firmową.
Relacja z warsztatu z Archetypkami:
Po co pracować nad własną marką osobistą?
- aby lepiej komunikować swoją unikalną wartość Klientom, czy współpracownikom
- aby inni mogli lepiej zrozumieć nasz sposób działania
- aby przełamać własne stereotypy myślenia, wyjść poza kalki mentalne.
- aby doświadczyć zmiany perspektywy i pozwolić sobie spojrzeć na siebie z zupełnie innej strony
Obejrzyj Archetypki!
Dzięki kartom ARCHETYPKI® będziemy w stanie odpowiedzieć sobie na pytania:
- Co to są archetypy i jak możemy je zidentyfikować?
- Jaka jest twarz mojej marki?
- Co mi mówi mój ARCHETYPEK®?
- Jakie są moje wartości?
- W jaki sposób inni ludzie mogą identyfikować mnie z tymi wartościami?
- Jak mogę to wykorzystać w tworzeniu swojego wizerunku?
- W jaki sposób zakomunikować innym to, co jest dla mnie ważne?
a także dowiedzieć się/przekonać się:
- jak obrazy, sentencje i dobrze dobrane pytania mogą zainspirować i pobudzać wyobraźnię uczestników warsztatów oraz sesji coachingowych,
- jak można pracować nad rozwojem osobistym i zawodowym, poszukując nietypowych inspiracji w przypadkowych bodźcach,
- jak wykorzystać metaforę w pracy trenera i coacha.
Zestaw zawiera:
- 88 dużych kart metaforycznych (autorskie zdjęcia)
- 72 stwierdzenia pomagające opisać markę
- 12 kart Archetypów Marki
- 12 kart Kluczy
- 1 Karta Bazowa do stworzenia własnego Archetypu
- 25 Kart Symboli zawierających elementy graficzne
- 9 Kart Pracy ze szczegółowym opisem ćwiczeń, kolejnych kroków pracy
Recenzja:
Recenzja Archetypów przygotowana przez Małgorzatę Leduchowską (Gadżetowanie): https://www.facebook.com/gadzetowanie/videos
Inspiracja:
Na naszym blogu znajdziesz inspirację, jak wykorzystać Archetypki do budowania biznesu:
http://coachingtools.pl/index.php/2017/09/05/przedsiebiorczosc/
Autorka:
Anna Łoza-Dzidowska - trener i grafik, ekspert w budowaniu wizerunku firmy łącząc kreowanie identyfikacji wizualnej z pracą nad zmianą postaw i zachowań ludzi, doświadczony coach, niezwykła osobowość, twórca narzędzi Zwrotnica.