wróć do poprzedniej strony

ARCHETYPKI® - tworzenie marki osobistej i firmowej

Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 460,00 zł 460.00
Cena netto: 373,98 zł
quantity szt.
Zyskujesz 460 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Rozbudowane narzędzie do tworzenia oraz zarządzania marką. Sprawdza się zarówno do budowania marki osobistej, jak i firmowej lub produktowej. Przydatne zespołom projektowym, doradcom zawodowym, konsultantom, trenerom i coachom.

ARCHETYPKI® to narzędzie, które pozwala na kreatywne i precyzyjne stworzenie konkretnej marki, która jest unikalna i składa się z wielu elementów, pochodzących od różnych prawzorców. Dzięki ARCHETYPKOM® sięgniesz głębiej do poziomu potrzeb i motywacji, które pomogą Ci odpowiedzieć na pytanie, jak komunikować swoją markę osobistą lub firmową. 

Relacja z warsztatu z Archetypkami:

 

Po co pracować nad własną marką osobistą?

  • aby lepiej komunikować swoją unikalną wartość Klientom, czy współpracownikom
  • aby inni mogli lepiej zrozumieć nasz sposób działania
  • aby przełamać własne stereotypy myślenia, wyjść poza kalki mentalne.
  • aby doświadczyć zmiany perspektywy i pozwolić sobie spojrzeć na siebie z zupełnie innej strony

Obejrzyj Archetypki! 

 

Dzięki kartom ARCHETYPKI® będziemy w stanie odpowiedzieć sobie na pytania:

  • Co to są archetypy i jak możemy je zidentyfikować?
  • Jaka jest twarz mojej marki?
  • Co mi mówi mój ARCHETYPEK®?
  • Jakie są moje wartości?
  • W jaki sposób inni ludzie mogą identyfikować mnie z tymi wartościami?
  • Jak mogę to wykorzystać w tworzeniu swojego wizerunku?
  • W jaki sposób zakomunikować innym to, co jest dla mnie ważne? 

a także dowiedzieć się/przekonać się: 

  • jak obrazy, sentencje i dobrze dobrane pytania mogą zainspirować i pobudzać wyobraźnię uczestników warsztatów oraz sesji coachingowych,
  • jak można pracować nad rozwojem osobistym i zawodowym, poszukując nietypowych inspiracji w przypadkowych bodźcach,
  • jak wykorzystać metaforę w pracy trenera i coacha.

 Zestaw zawiera:  

  • 88 dużych kart metaforycznych (autorskie zdjęcia)
  • 72 stwierdzenia pomagające opisać markę
  • 12 kart Archetypów Marki
  • 12 kart Kluczy
  • 1 Karta Bazowa do stworzenia własnego Archetypu
  • 25 Kart Symboli zawierających elementy graficzne
  • 21 Kart Pracy ze szczegółowym opisem ćwiczeń 
  • 2 eleganckie woreczki ochronne

Recenzja Archetypów przygotowana przez Małgorzatę Leduchowską (Gadżetowanie): https://www.facebook.com/gadzetowanie/videos

Na naszym blogu znajdziesz inspirację, jak wykorzystać Archetypki do budowania biznesu: http://coachingtools.pl/index.php/2017/09/05/przedsiebiorczosc/

Krótki wywiad z autorką narzędzia tuż po jego premierze:  

 

 

 Autorka:

Anna Łoza-Dzidowska - trener i grafik, ekspert w budowaniu wizerunku firmy łącząc kreowanie identyfikacji wizualnej z pracą nad zmianą postaw i zachowań ludzi, doświadczony coach, niezwykła osobowość, twórca narzędzi Zwrotnica.

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe