Pozytywna organizacja. Jak ją budować?

124,95Cena netto: 119,00 zł
Wydanie papierowe lub e-book:
  • Wydanie papierowe
  • Tylko e-book
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Pozytywna organizacja. Jak ja budować? 

PORADNIK DLA SZEFÓW, specjalistów HR i innych HEROsów pracy, to zestaw ćwiczeń, narzędzi, porad, praktycznych wskazówek i możliwych do niemal natychmiastowego zastosowania rad, a także solidnej wiedzy z psychologii pozytywnej, pozwalających:
  • usprawnić organizację pracy
  • zwiększyć efektywność i innowacyjność
  • wzmocnić dobrostan własny i współpracowników. 

Poradnik uczy, jak wykorzystać i doskonalić powyższe zasoby, nazywane kapitałem psychologicznym, aby radzić sobie sprawniej w odpowiedzi na obecny świat zmienności, złożoności, niepewności i niejednoznaczności (VUCA), których skutkiem są: stres, wypalenie zawodowe, lęk, obniżony dobrostan, a także obniżenie satysfakcji z relacji z innymi ludźmi. 

Słowa – „pozytywna organizacja” – mają dwa znaczenia. Odnoszą się do organizacji jako całości, do pozytywnych miejsc pracy, które są efektywne i w których menadżerowie dbają o dobrostan pracowników, ale też do podejmowanych przez człowieka – pracownika lub szefa – pozytywnych aktywności, w wyniku których z pełnym przekonaniem można powiedzieć:

„Pracuję, bo lubię. Pracuję w konstruktywnej atmosferze. Współtworzę ją poprzez wnoszenie do pracy swoich zasobów osobistych, które rozwijam wspólnie z moją organizacją po to, by działać sprawniej teraz i w przyszłości”. 

Ten materiał edukacyjny to część mojej pracy, która na co dzień realizuję wspólnie z moimi klientami, wykorzystując do tego metody warsztatowe, coaching, konsultacje psychologiczne, a także webinary. Każde z proponowanych ćwiczeń wielokrotnie testowałam zarówno na szkoleniach, jak i w pracy indywidualnej. Zapraszam do lektury i praktyk wspierających budowanie pozytywnej organizacji.



Co kupujesz?

Wydanie w formie e-booka jest w formacie pdf
Wydanie papierowe: format A4, ze względu na wygodę kobiowania, strony na spirali.
Liczba stron: 159
ISBN 978-83-969487-1-7


Autorka:

Anna Agata Nowak - Nieprzerwanie od 2000 roku pracuję, ucząc psychologii w organizacjach. Wykorzystuję do tego metody warsztatowe, coachingowe i konsultacje, wspierając w zakresie przydatnych w pracy umiejętności zarządzania oraz osobistych. Pracuję wg metod opartych na dowodach naukowych (evidence based) z wykorzystaniem psychologii pracy, różnic indywidualnych, a przede wszystkim psychologii pozytywnej.
 

Dodaj opinię o produkcie

(5/5)
Zapraszamy do naszego newsletteraaby otrzymywać wiadomości o nowościach, promocjach oraz pomocne informacje

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Zamknij