Opis produktu
Książka Storytrening, czyli sztuka snucia inspirujących opowieści w piznesie i poza nim z pewnością przypadnie do gusty wszystkim tym, którzy chcą nauczyć się opowiadać tak, aby być słuchanym.Opowieści towarzyszą nam od niemalże początków życia społecznego. Każdego dnia coś opowiadamy i doświadczamy opowieści innych ludzi. Z książki dowiesz się jak opowiadać, aby zachęcić odbiorcę do refleksji i działania. Storytrening to przede wszystkim pewna perspektywa postrzegania storytellingu jako szansy spotkania się z odbiorcą we wspólnej przestrzeni znaczeń. Książka zawiera liczne schematy, modele, narzędzia czy też koncepcje związane z tworzeniem i opowiadaniem historii w celach sprzedażowych, marketingowych, edukacyjnych, czy też networkingowych. Znajdziesz tam ćwiczenia do samodzielnej praktyki lub do zastosowania na treningach i szkoleniach dotyczących marketingu narracyjnego, budowania marki osobistej lub ze stroytellingu.
Dlaczego warto postawić na "Storytrening"?
- Poznasz tajniki skutecznego storytellingu w biznesie, który buduje silne marki i angażuje klientów.
- Odkryjesz techniki, metody i narzędzia pomocne w tworzeniu i opowiadaniu inspirujących opowieści w celach biznesowych, edukacyjnych i relacyjnych
- Poznasz cechy skutecznych opowieści, funkcje, a także elementy niezbędne do zaangażowania odbiorców
- W ramach bonusu dostajesz gotowy scenariusz do pracy warsztatowej z grupą w zakresie storytellingu
Podróż rozpoczynamy od czasów prehistorycznych, zawitamy do starożytnej Grecji, spotkamy się z myślami Hollywoodzkich scenarzystów, zbijemy piątkę z Kurtem Vonnegutem i wiele więcej.
Co kupujesz?
Książka w wydaniu papierowym, e-book w formatach epub i mobiRok wydania: 2023
Wydanie I
Korekta i łamanie: Studio Grafpa
Format: 148x210 mm
Oprawa: miękka
Liczba stron: 156
Wydanie I
ISBN: 978-83-969886-0-7
Autor:
Pat Stępień – Trener, coach, pedagog oraz doktorant Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Od najmłodszych lat miłośnik opowieści, kina i narracji wszelakich. Zainteresowanie sztuką opowieści przekuwa zarówno w pracy szkoleniowej, jak i naukowej – badając m.in. struktury narracyjne i kulturę popularną. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dotyczących umiejętności miękkich, zwłaszcza z zakresu Komunikacji interpersonalnej, Storytellingu w edukacji i biznesie oraz wystąpień publicznych. W roli coacha skupia się na wsparciu w coachingu kariery. Prywatnie szczęśliwy mąż Madzi i opiekun dwóch wspaniałych kotów - Afery i Jelonka.