Opis produktu
UWAGA: JEŚLI KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY...- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
Krótki opis
To poradnik o tym jak budować zaangażowaną społeczność online. Z dużym naciskiem na budowanie zamkniętej grupy na facebooku.
W książce znajdziesz:
- Plan, jak zaangażować społeczność online – metoda lejką
- Inspirację, przykłady, wyjaśnienia jak można tworzyć grupę
- Ciekawe treści, jak tworzyć content przydatny dla Twoich czytelników
- Jak stworzyć produkt razem z klientem (technika design thinking)
- Kilka biznes hacków, które możesz użyć w swoim modelu
- Doświadczenie autora zebrane od 2012 roku
- Dużo poczucia humoru
- 136 stron, okładka miękka w wersji papierowej, lub e-book w pdf
Dłuższy opis
Użytkownicy się nie angażują?
Masz fanpage i ciągle się dziwisz, małej aktywności użytkowników?
Robisz konkursy i tylko łowcy nagród na niego przychodzą?
Albo Twój wysiłek jest nie adekwatny do oczekiwań?
Bardzo dobrze to znam.
Fanpage któremu ucinane są zasięgi,
modlenie się choć o jeden merytoryczny komentarz,
czekanie na e-mail od osoby, która chciałaby skorzystać z płatnej pomocy.
O! to ostatnie to już w ogóle 8 tysięcznik nie do wejścia!
Odkryłem jak cenna jest relacja online.
Nie czekanie na sprzedaż z wywieszonym jęzorem .
Bez łapczywego oczekiwania, że ktoś kliknie “kup teraz” ,
czy czekanie na aktywność, łapiąc innych na „łańcuszki” i kolejne wymyślne jednorazowe metody.
Potrzeba ci elitarnej grupy
Potrzeba ci teamu, który pójdzie za Tobą w ogień, internetowej załogi Rudego 102 i Avengersów w jednym.
Potrzeba ci elitarnej zaangażowanej społeczności. Potrzeba ci ludzi, którzy uwierzą, że warto za Tobą iść. A w najgorszym wypadku nie oleją Twoich słów.
Dzięki grupie na facebooku odkryłem, że to najlepsze miejsce do budowania relacji. Nie tyle zasięgów co właśnie relacji.
Oczywiście każda dobrze prowadzona grupa to też zasięgi i polecanie innym. Jednak akcent kładziony jest na co innego.
Dzięki zaangażowaniu swoich sił w grupę doświadczyłem:
- Ważnego strategicznie miejsca na rozwój biznesu.
- Inne elementy jak blog, newsletter czy YouTube można było dopasować do całej strategii.
- Jedności w grupie. Mimo iż osoby na co dzień są swoja konkurencja to tutaj znalazło się miejsce na wzajemną pomoc.
- Tworzenia się klientów. Miejsca, które jest jest “gotowe” by przyjąć ofertę na zakup Mojego produktu
- Świetnego feedbacku. Bez niepotrzebnych kurtuazji ale z merytorycznymi uwagami, które pozwalały ulepszyć produkt
- Szybkości działania, natychmiastowej odpowiedzi na pytania i szczerej chęci pomocy
Co zyskujesz kupując książkę?
- Plan, jak zaangażować społeczność online – metoda lejką
- Inspirację, przykłady, wyjaśnienia jak można tworzyć grupę
- Ciekawe treści, jak tworzyć content przydatny dla Twoich czytelników
- Jak stworzyć produkt razem z klientem. Jak wyprodukować produkt razem ze swoim odbiorcom (technika design thinking)
- Kilka biznes hacków, które możesz użyć w swoim modelu
- Zyskasz zaufanie, zaczniesz budować swoją markę osobistą.
Jakie tematy znajdziesz jeszcze w e-booku?
Sekret tworzenia zaangażowanych społeczności
Metoda lejka sprzedażowego jest powszechnie znanym pojęciem w marketingu. Ja wykorzystywałem jego podstawy do zbudowania dłuższego procesu komunikacyjnego z użytkownikami. Procesu, który daje efekty do uzyskania celu.
- Świadomość - Co zrobić by zacząć być widoczny w social media?
- Zainteresowanie - Newralgiczny punkt lejka. Przenieś zainteresowanych do elitarnej grupy
- Sympatia - Metody i przykłady, jak być sobą i jednocześnie zachęcić tym innych
- Zaufanie - Jakie czynniki rodzą zaufanie i autorytet i jak je wprowadzać do grupy.
- Produkt - Oferowanie czegokolwiek ma sens jeśli wywołasz wcześniej pożądanie u klienta
- Sprzedaż - Pozwól im kupić, zamiast być natrętem. To możliwe.
- Automatyzacja - Sprawdź co można powielać i zobacz jakich narzędzi do tego użyć
Krzysztof Burzyński - Autor książki
Od 15 lat węszę w biznesie. Najpierw byłem menadżerem sieci sklepów zoologicznych, później zostałem szkoleniowcem i doradcą w tej branży (co niewątpliwie odkryjesz w książce, gdyż mam ciągoty do opowiadania o tej branży)
Od 2012 roku prowadzę blogi i komunikację w social media, testując różne formy docierania do klienta. Zarówno dla siebie jak i moich klientów.
Facebook, youtube, linkedin, blogi, newsletery … – każdy kryje w sobie potencjał komunikacyjny i sprzedażowy.
Napisałem kilka sympatycznych książek: Jasna Strona Mocy, Praktyczny poradnik dla rekrutujących, Jak skutecznie sprzedawać w sklepie zoologicznym, Aktywacja – o budowaniu zaangażowanych społeczności online
Współtworzyłem zacną grę: Kandydaci – samoedukacyjna gra symulująca rozmowę rekrutacyjną
Wytworzyłem tyle artykułów, filmów branżowych oraz video kursów,
że czasami zapominam o istnieniu niektórych
Członek stowarzyszenie SPARK: TEDxKoszalin i SPARKcampy – przezacne eventy robimy!
Mąż jednej żony i ojciec trójki wspaniałych nicponi.