gra Detektyw - zarządzanie czasem

1709,70Cena netto: 1390,00 zł
Czas wysyłki: 19 października 2018
Licencja:
  • indywidualna
  • firmowa
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Produkt dostępny na zamówienie. 

Zakup Grę, używając przycisku "Zapytaj o produkt" lub wysyłając do nas maila na adres: biuro@gadzetytrenera.pl

 

Gra DETEKTYW jest narzędziem szkoleniowym pomagającym rozwijać umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami przy użyciu tzw. Matrycy Eisenhowera (ważne-pilne).

Przebieg rozgrywki:

Uczestnicy gry wcielają się w rolę detektywów, których celem jest rozwikładnie zagadki niczym z klasycznych kryminałów. Ich najważnieszym zadaniem jest wybór odpowiednich zadań, które jako detektywi powinni podjąć. Na pierwszy rzut oka banalny problem pomaga uczestnikom w praktyce zrozumieć róznice miedzy zadaniami pilnymi, które jedynie wydają się być ważne, a na prawdę ważnymi. Wciągająca, humorystyczna fabuła wywołuje zaangażowanie osób w różnym wieku i na różnych stanowiskach. 

Gra została pięknie wydana i zilustrowana autorskimi grafikami:

Na grę DETEKTYW składa się:

  • 3 komplety gry spakowane w plastikowych teczkach:
    • instrukcja dla zespołu rozmiar A4
    • talia kart Podejrzanych (5 szt. o wymiarach tradycyjnych kart do gry: 89 × 57 mm)
    • talia kart Zadań (17 szt. o wymiarach tradycyjnych kart do gry)
    • 4 etykiety: Nieważne-Niepilne, Ważne-Niepilne, Ważne-Pilne, Nieważne-Pilne
  • szczegółowe instrukcja dla trenera (1 szt.)
  • czarna poręczna torba na ramię, która poza grą zmieści także dodatkowe materiały w formacie A4 (1 szt.)

 

Przykładowe obszary tematyczne, które możesz realizować przy użyciu gry DETEKTYW: 

  • Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie
  • Rozwój umiejętności planowania i organizowania zadań
  • Ustalanie priorytetów – efektywnego uporządkowania zadań pod względem ich ważności i pilności
  • Równowaga między życiem prywatnym i zawodowym – godzenia obowiązków z dbaniem o relacje, odpoczynek i rozwój
  • Praca w zespole, komunikacja, wywieranie wpływu – umiejętność wspólnego podejmowania ważnych decyzji.

 

Jak możesz wykorzystać grę Detektyw:

  • jako ćwiczenie wprowadzające do tematu efektywności osobistej, czy planowania
  • jako ćwiczenie wprowadzające do pracy nad ustaleniem priorytetów zespołu czy nowego podziału zadań (coaching zespołu, facylitacja)
  • jako ćwiczenie podsumowujące/wykorzystujące nową wiedzę o podziale na zadania ważne/nieważne i pilne/niepilne
  • jako element Assessment lub Development Centre (przykładowe kompetencje: planowanie, komunikacja, wywieranie wpływu)
  • jako ćwiczenie integrujące zespół

 

Do kogo skierowana jest gra:

Gra może być wykorzystywana do pracy z osobami dorosłymi na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich, studentami oraz starszą młodzieżą. 

 

Sprawdzenie gry w praktyce:

Zachęcamy, aby przed zakupem gry Magneto dobrze ją przetestować :) Jak to zrobić?

  1. Możesz nas odwiedzić lub zaprosić nas do siebie na próbna rozgrywkę. Zagramy. Wspólnie omówimy, jak najlepiej wykorzystać ten zestaw. W trakcie takiego spotkania możemy przetestowac i porównac kilka rónych gier i narzędzi.
  2. Możesz wypożyczyć od nas grę i samodzielnie ją przetestować. Wpożyczenie wymaga wpłacenia do nas zwrotnej kaucji wysokości połowy ceny gry. Grę możesz bezkosztowo wypożyczyć na tydzień. Jeśli nie spełni ona Twoich oczekiwań - możesz ją po prostu do nas zwrócić.

Masz inny pomysł na testy? Skontaktuj się z nami! biuro@gadzetytrenera.pl

 

Liczba graczy: 3-18 osób (3 zespoły 1-6 osób)

Czas rozgrywki: 45-60 minut

Dostępne wersje językowe: polska, angielska

Dostępne wersje licencji: indywidualna komercyjna, firmowa komercyjna

Do tego produktu polecamy

Zapraszamy do naszego newsletteraaby raz z miesiącu otrzymać nowe pomysły i inspiracje oraz informacje o nowościach

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Zamknij