Opis produktu
UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
„W centrum” to gra, która już od pierwszej chwili wymaga od uczestników inicjatywy i zaangażowania. Przenosi ich w świat transakcji handlowych, gdzie po jednej stronie spotykają się deweloperzy chcący zrobić przełomowy interes, a po drugiej właściciele gruntów, którzy kierują się nie tylko swoimi przekonaniami, ale przede wszystkim złożonymi potrzebami.
Scenariusz przenosi uczestników w sytuację, w której media po raz kolejny opisują „ostatnich opornych” – grupę ludzi posiadających domy w niemal ścisłym centrum miasta. Otoczone wieżowcami i galeriami handlowymi, od lat stanowią obiekt pożądania deweloperów. Teraz pojawia się okazja. Ostatni w okolicy skrawek ziemi pod inwestycje może być sprzedany przez zmęczonych sytuacją właścicieli.
W trakcie kluczowego dla wszystkich spotkania uczestnicy zmierzą się z wieloma wyzwaniami. Czy deweloperzy czując presję czasu i konkurencji przełamią swój powierzchowny schemat prezentowania nietrafionych ofert? Czy znajdą czas na wysłuchanie drugiej strony, zbudowanie relacji i zbadanie jej potrzeb? Czy właściciele gruntów, tkwiąc w swoim przekonaniu o lepszej pozycji negocjacyjnej, zdołają uzyskać korzystne dla siebie warunki przy ograniczonym budżecie drugiej strony?
Grę „W centrum” polecamy szczególnie jako dobre wprowadzenie podczas szkolenia dla handlowców, kupców, czy negocjatorów będących na średnioozaawansowanym lub zaawansowanym poziomie kompetencji. Zebrane przez uczestników doświadczenia pomogą Ci przypomnieć im, jak ważne w całym repertuarze umiejętności są badanie potrzeb i aktywne słuchanie. Podczas omówienia wspólnie wskażecie konkretne zachowania i dobre praktyki, które są kluczowe w budowaniu zaufania i relacji z partnerami biznesowymi.
Ponadto gra pozwoli Ci omówić z uczestnikami wiele dodatkowych wątków i zachowań związanych ze sprzedażą i negocjacjami. Od podstawowych elementów rozmowy handlowej, przez komunikację, aż po techniki negocjacyjne.
Ważne – w grze układ sił negocjujących stron nie jest równy. Deweloperzy, kórzy chcą kupić nieruchomości, muszą się wykazać większą inicjatywą i uważnością podczas pertraktacji ze sprzedawcami.
Próbka:
Zobacz fragmenty gry - kliknij aby pobrać pdf
Cele gry:
- Wskazanie zachowań służących rzetelnemu poznaniu potrzeb kontrahentów.
- Zebranie inspiracji zwiększających skuteczność w prezentowaniu i przekonywaniu do własnej oferty.
- Poznanie i odświeżenie dobrych praktyk handlowych, w tym negocjacyjnych.
- Trening umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych.
Liczba graczy:
- min: 8, max: 17, optymalnie 10-14
- czas gry: 2–2,5 h
Zawartość:
Grę otrzymasz w formie pliku PDF. Są w nim instrukcje, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego. Materiały są do samodzielnego wydruku i wycięcia.
LICENCJA:
Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
- Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
- Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.
PRODUKT "GRA WYWIADÓW" JEST OBJĘTY GWARANCJĄ SATYSFAKCJI!
Oznacza to, że masz aż 90 dni na zwrot gry, jeśli stwierdzisz, że nie spełnia Twoich oczekiwań. Dowiedz się więcej o gwarancji satysfakcji.