Opis produktu
O czym jest książka?
"Przesłanki coachingu edukacyjnego w myśli pedagogicznej Nowego Wychowania" autorstwa dr J. Szapiaczan jest pozycją opartą o doskonałe źródła, pozycją ważną dla każdego, kto wdraża coaching w szkole. To pierwsza w literaturze publikacja zawierającą twarde dowody źródłowe pokazujące, że założenia coachingu były realizowane w szkołach już przeszło 100 lat temu. W książce przedstawione są teoretyczne podstawy ukazujące, że coaching związany jest z pedagogiką, a jego założenia pojawiły się w edukacji o wiele wcześniej niż w sporcie czy biznesie.
Książka skierowana jest do:
- trenerów, dyrektorów szkół, nauczycieli, coachów, pedagogów, wychowawców, terapeutów, doradców zawodowych, którzy wykorzystują coaching w swojej pracy lub pragną zacząć pracować w oparciu o tę metodę
- studentów pedagogiki, psychologii, doradztwa zawodowego
- organizatorów oświaty oraz wszystkich osób podejmujących dyskurs nad wprowadzaniem coachingu w szkołach
- wszystkich zainteresowanych, którzy pragną rozwijać umiejętności związane z towarzyszeniem dzieciom i młodzieży we wszechstronnym rozwoju i wydobywaniu potencjału, by każdy młody człowiek stawał się najlepszą możliwą wersją siebie w danym momencie rozwojowym
Korzyści, czyli co zyskasz dzięki tej książce?
- wartościowe wiadomości teoretyczne o metodzie usprawniającej pracę dydaktyczno-wychowawczą, psychologiczną i terapeutyczną
- kreatywne odpowiedzi na pytanie co zrobić, by Twoja szkoła przygotowywała uczniów do życia wyposażając ich w umiejętności, wiedzę i kompetencje potrzebne na przestrzeni całego życia zawodowego i osobistego zawarte w myśli pedagogicznej Nowego Wychowania i coachingu edukacyjnym
- ealne rozwiązania dotyczące tak aktualnej współcześnie tematyki związanej z osiągnięciem dobrostanu przez nauczycieli Twojej szkoły, a wcielane w życie przez pedagogów Nowego Wychowania już 100 lat temu, które współcześnie można osiągnąć dzięki coachingowi
- argumenty, dlaczego warto uczyć coachingu nauczycieli wszystkich szczebli i rodzajów edukacji
- uzasadnienie istotności wprowadzania coachingu do programów kształcenia wyższego na kierunkach pedagogicznych wszystkich specjalności
- cenną literaturę, gdy piszesz pracę licencjacką, magisterską, dyplomową czy doktorską
- uporządkowaną i rzetelną wiedzę dotyczącą coachingu
- najbardziej nowoczesne informacje związane z Nowym Wychowaniem
Pobierz i przeczytaj: Fragment książki
Dane techniczne: Stron: 307
Oprawa: miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-8185-099-5
O autorce:
