Opis produktu
UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?
- Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
- Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
- Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny".
Obcy to inspirująca gra szkoleniowa, wspomagająca naukę i poprawę obsługi klienta oraz umiejętności sprzedażowe. Dzięki kreatywnej fabule, odwracającej role Sprzedawca-Klient w ciekawy sposób pozwala zaobserwować różne zachowania sprzedażowe, wyciąga sporo spostrzeżeń (które sposoby sprzedażowe stosuje Sprzedawca, jak je ulepszyć) i pomaga dopracować umiejętności nawiązywania relacji z Klientem oraz podnieść jakość obsługi.
UWAGA: cena gry jest zależna od wyboru rodzaju licencji i wersji językowej. Klikni w wyborze po prawej na górze aby wyświetlił się koszt dotyczący wybranej przez Ciebie opcji.
Polecamy, jeśli chcesz:
- Podnosić jakość obsługi klienta
- Nauczyć nawiązywania relacji i badania potrzeb klientów.
- W praktyczny i nieszablonowy sposób trenować prezentowanie oferty i radzenie sobie z obiekcjami
Osobom, które:
- Chcą zwiększyć swoja skuteczność w sprzedaży
- Chcą poznać i trenować zachowania, które budują relacje z klientami
- Chcą rozpoznać i przeciwdziałać czynnikom pogarszającym poziom obsługi
Organizacja rozgrywki:
Wiele gier i ćwiczeń poświęconych obsłudze klienta sprowadza się do sytuacji, gdzie klient ma coś kupić, a sprzedawca powinien sprzedać. Twórcy gry "Obcy" postanowili odwrócić tę relację i sprawić, by to kupujący zabiegali o względy sprzedawcy.
Podczas gry dzielisz uczestników na dwie grupy - podróżujących, którzy muszą zrobić zakupy potrzebne do kontynuowania wędrówki oraz sprzedawców ze stacji paliw, zlokalizowanej gdzieś na prowincji. Scenariusz wyjaśnia dlaczego "obcy" nie są zbyt mile widziani, tym samym wzmacniając ostrożność sprzedawców. Czy kupującym uda się zbudować zaufanie i zaskarbić przychylność drugiej strony? Jakich strategii użyją? Na ile ich starania będą owocne?
Omówienie rozgrywki najpierw przynosi odkrycie - kupujący popełniali te same błędy jakie przytrafiają się sprzedawcom w "realu". Próbują przekonać na siłę, nie badają potrzeb, ignorują sygnały przekazywane przez drugą stronę, czasem nawet manipulują. W toku dalszego omawiania doświadczeń z rozgrywki opracujesz z uczestnikami wnioski na temat tego, jak budować relacje z klientami i o co warto zadbać, by podnosić jakość obsługi.
Gra jest prosta w prowadzeniu i daje wiele satysfakcji, gdyż uczestnicy wykazują wiele humoru i kreatywności, aby zrealizować swoje cele. Dobrze sprawdzi się na początku szkolenia lub jako energizer.
ZOBACZ FRAGMENT
Obejrzyj to:
Czas rozgrywki:
Gra wraz z podstawowym omówieniem zajmuje ok. 1,5 - 2 h, w tym:
- ok. 10 minut to wprowadzenie (wytłumaczenie zasad oraz rozdanie materiałów),
- do 25 minut - rozgrywka,
- ok. 1 h - omówienie rozgrywki.
Liczba graczy:
Optymalna: 8 - 16 osób. Minimalna: 6, a maksymalna: 24.
Zawartość:
Gra ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku. Znajdziesz w nim instrukcje dla graczy i wskazówki dla prowadzącego. Kupując tą grę jak i inne narzędzia w wersji elektronicznej proszę wybrać forme dostawy - dostęp elektroniczny.
LICENCJA:
Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.
- Licencja indywidualna - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
- Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.