wróć do poprzedniej strony

gra Targowisko - badanie potrzeb klienta, prezentacja, cross i up-selling, obiekcje, zamykanie

1.Targowisko_grafika.jpg
  • nowość
Cena: 147,00 zł 147.00
Cena netto: 119,51 zł
quantity szt.
Zyskujesz 147 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Targowisko to gra, którą wykorzystasz podczas szkolenia zarówno z początkującymi adeptami sztuki sprzedaży, jak i doświadczonymi handlowcami. Wyjątkowo angażuje i dostarcza wielu emocji, dzięki czemu możesz ją zastosować na początku oraz w trakcie swojego warsztatu.

Polecamy, jeśli chcesz:

  • Rozwijać skuteczność w zakresie badania potrzeb i nawiązywania relacji handlowych.
  • Trenować umiejętności zwiększania sprzedaży - cross-selling i up-selling.
  • W praktyczny i nieszablonowy sposób trenować prezentowanie oferty i radzenie sobie z obiekcjami.
  • Podnosić skuteczność zamykania sprzedaży.


Gra jest dedykowana osobom, które:

  • Potrzebują rozwijać umiejętności sprzedażowe.
  • Chcą lepiej zrozumieć perspektywę swoich klientów.
  • Chcą rozpoznać i przeciwdziałać czynnikom obniżającym ich sprzedażową skuteczność.

Zobacz fragmenty gry na stronie producenta - GraSzkoleniowa.pl

Organizacja rozgrywki:

Scenariusz gry przenosi uczestników w czasie - w świat średniowiecznego targu, gdzie rzemieślnicy i sprzedawcy mają okazję dokonania dochodowych transakcji. Ale to nie wszystko, gdyż ten, który osiągnie najlepszy wynik zyska królewski tytuł najlepszego sprzedawcy. Jest się o co starać, ponieważ wyróżnienie to jest idealną reklamą gwarantującą przypływ nowych klientów. Czas jest ograniczony, a konkurencja silna. O sukcesie zdecydują między innymi inicjatywa, umiejętność przekonywania innych i aktywność w poszukiwaniu rozwiązań.
Rozgrywka charakteryzuje się dużą liczbą interakcji między uczestnikami, umożliwiając doskonalenie umiejętności handlowych oraz testowanie pomysłów na zwiększenie wyniku sprzedażowego.
Pojawiające się emocje i zebrane doświadczenia pozwolą Ci na wypracowanie wraz z grupą wartościowych wniosków, dotyczących zarówno rozwoju kompetencji handlowych, jak i ulepszania samego procesu sprzedaży.

Czas rozgrywki:

Gra wraz z podstawowym omówieniem zajmuje ok. 2 h, W tym:

  • ok. 10 minut to wprowadzenie (wytłumaczenie zasad oraz rozdanie materiałów),
  • 30 - 45 min - rozgrywka,
  • ok. 60 min - omówienie rozgrywki.

Liczba graczy:

Optymalna: 10 -14 osób. Minimalna: 8, a maksymalna: 18.

Zawartość:

Gra ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku i wycięcia. Znajdziesz w nim instrukcje dla graczy, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.

Licencja:
Ta gra jest objęta licencją osobistą. Oznacza to, że po zakupie możesz ją wykorzystywać na wszystkich swoich warsztatach i szkoleniach. Jeśli interesuje Cię zakup gry, z której może korzystać Twoja cała firma - napisz do nas :)

Po więcej gier tego producenta zapraszamy na jego stronę :) => Gra Szkoleniowa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe