Reklamacje i zwroty

1. Zwrot - prawo odstąpienia od umowy

Z zakupionego produktu możecie Państwo zrezygnować w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwrot produktu jest możliwy poprzez wysyłkę na adres reklamacyjny. Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym - nieużywany. Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem bankowym na konto.

Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.

2. Reklamacje

Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu najlepiej z jego opakowaniem, kopią faktury, opisem zawierającym powód reklamacji wraz z informacjami kontaktowymi.

Reklamację można wysłać na adres:

FRESH HR Sp.z o.o.

ul. Księcia Janusza 62/40

01-452 Warszawa

Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny lub pisemną informację (na podstawie wzoru formularza) o wadach/ usterkach jakie produkt posiada.

W przypadku gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to produkt zostanie naprawiony, a jeśli naprawa nie jest możliwa przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.

W żadnym przypadku prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe