wróć do poprzedniej strony

gra Obcy - obsługa klienta i sprzedaż

1. obcy-grafika.jpg
  • nowość
Cena: 97,00 zł 97.00
Cena netto: 78,86 zł
quantity szt.
Zyskujesz 97 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Obcy to inspirująca gra szkoleniowa, wspomagająca naukę i poprawę obsługi klienta oraz umiejętności sprzedażowe. Dzięki kreatywnej fabule, odwracającej role Sprzedawca-Klient w ciekawy sposób pozwala zaobserwować różne zachowania sprzedażowe, wyciąga sporo spostrzeżeń (które sposoby sprzedażowe stosuje Sprzedawca, jak je ulepszyć) i pomaga dopracować umiejętności nawiązywania relacji z Klientem oraz podnieść jakość obsługi.

Polecamy, jeśli chcesz:

  • Podnosić jakość obsługi klienta
  • Nauczyć nawiązywania relacji i badania potrzeb klientów.
  • W praktyczny i nieszablonowy sposób trenować prezentowanie oferty i radzenie sobie z obiekcjami

Gra jest dedykowana osobom, które:

  • Chcą zwiększyć swoja skuteczność w sprzedaży
  • Chcą poznać i trenować zachowania, które budują relacje z klientami
  • Chcą rozpoznać i przeciwdziałać czynnikom pogarszającym poziom obsługi


Zobacz fragmenty gry na stronie producenta - GraSzkoleniowa.pl

Organizacja rozgrywki:
Wiele gier i ćwiczeń poświęconych obsłudze klienta sprowadza się do sytuacji, gdzie klient ma coś kupić, a sprzedawca powinien sprzedać. Twórcy gry "Obcy" postanowili odwrócić tę relację i sprawić, by to kupujący zabiegali o względy sprzedawcy.
Podczas gry dzielisz uczestników na dwie grupy - podróżujących, którzy muszą zrobić zakupy potrzebne do kontynuowania wędrówki oraz sprzedawców ze stacji paliw, zlokalizowanej gdzieś na prowincji. Scenariusz wyjaśnia dlaczego "obcy" nie są zbyt mile widziani, tym samym wzmacniając ostrożność sprzedawców. Czy kupującym uda się zbudować zaufanie i zaskarbić przychylność drugiej strony? Jakich strategii użyją? Na ile ich starania będą owocne?
Omówienie rozgrywki najpierw przynosi odkrycie - kupujący popełniali te same błędy jakie przytrafiają się sprzedawcom w "realu". Próbują przekonać na siłę, nie badają potrzeb, ignorują sygnały przekazywane przez drugą stronę, czasem nawet manipulują. W toku dalszego omawiania doświadczeń z rozgrywki opracujesz z uczestnikami wnioski na temat tego, jak budować relacje z klientami i o co warto zadbać, by podnosić jakość obsługi.
Gra jest prosta w prowadzeniu i daje wiele satysfakcji, gdyż uczestnicy wykazują wiele humoru i kreatywności, aby zrealizować swoje cele. Dobrze sprawdzi się na początku szkolenia lub jako energizer.

Czas rozgrywki:

Gra wraz z podstawowym omówieniem zajmuje ok. 1,5 - 2 h, w tym:

  • ok. 10 minut to wprowadzenie (wytłumaczenie zasad oraz rozdanie materiałów),
  • do 25 minut - rozgrywka,
  • ok. 1 h - omówienie rozgrywki.

Liczba graczy:

Optymalna: 8 - 16 osób. Minimalna: 6, a maksymalna: 24.

Zawartość:

Gra ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku. Znajdziesz w nim instrukcje dla graczy i wskazówki dla prowadzącego.

Licencja:

Ta gra jest objęta licencją osobistą. Oznacza to, że po zakupie możesz ją wykorzystywać na wszystkich swoich warsztatach i szkoleniach. Jeśli interesuje Cię zakup gry, z której może korzystać Twoja cała firma - napisz do nas :)

Po więcej gier tego producenta zapraszamy na jego stronę :) => Gra Szkoleniowa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe