Nadzwyczajni - studio projektowe

55,00Cena netto: 44,72 zł
Zapytaj o produkt

Opis produktu

“Świat jest szalonym i złożonym miejscem, w którym rzadko znajdujemy jedno oczywiste rozwiązanie na pojawiający się problem. Przyszłość potrzebuje empatycznych osób, które potrafią zadawać wiele pytań. To, czego nam trzeba to okazać ciekawość wobec świata i wobec ludzi, którzy nas otaczają. Użyjmy wyobraźni, by komuś pomóc; choćby tylko trochę, ale za to już dzisiaj.”
Anita & Rory, The Creativity Hub.


Przed Tobą wymagające zadanie. Jeden z Nadzwyczajnych bohaterów potrzebuje Twojej pomocy przy zaprojektowaniu dla niego specjalnego budynku. Wylosuj który z nich, dobierz kartę zadania i wspomagaj swój proces tworzenia dodatkowymi pytaniami, które pomogą Ci określić jakie rozwiązania będą dla niego najlepsze.

Robot ze sztuczną inteligencją chciałby mieć halę sportową, jakie dyscypliny może tam uprawiać?
Jak będzie wyglądało miejsce do nauki dla Syrenki i czego będzie się tam uczyć?
Gdzie powinna być zlokalizowana bezpieczna kryjówka dla Rycerza?

Gra została zaprojektowana jako narzędzie do kreowania pomysłów i projektowania rozwiązań. W celach edukacyjnych możesz ją wykorzystać do:
  • nauki badania potrzeb,
  • obsługi klienta,
  • sprzedaży,
  • pobudzenia wyobraźni i kreatywności,
  • planowania.

Propozycja zastosowania na szkoleniu:

  1. Zaproś od 1 do 6 osób, które będą reprezentowały inwestora projektu, czyli postać Nadzwyczajnego z gry. Rozdaj tym osobom karty nadzwyczajnych i poproś aby poświęciły chwilę na wczucie się w rolę postaci odpowiadając sobie na pytainia: co lubię? jaki mam charakter? czego potrzebuję? co robię w życiu? Możesz też przygotować opisy postaci wcześniej tak aby najlepiej pasowały do potrzeb szkoleniowych.
  2. Pozostali uczestnicy będą projektantami. Projektować budynek dla Nadzwyczajnego może 1-3 osoby. Rozdaj tym osobom po jednej karcie projektu budynku (z niej dowiedzą się co będą projektować, np. miejsce do pracy, nowy dom...) i jakie elementy będzie on zawierał. Rozdaj po 2-3 karty projektu na których powstanie projekt.
  3. Podaj informację dla projektantów: "Jesteście architektami. Do Waszego biura właśnie przyszło zlecenie zaprojektowania budynku. Za chwilę poznacie swoich inwestorów." Podaj instrukcję dla inwestorów: "Za chwilę podejdziecie do biur projektowych i dowiecie się co będzie dla Was projektowane. Wyobraźcie sobie co Wasza postać chciałaby zobaczyć na tym projekcie. Jednak nie mówcie tego projektantom. Odpowiadajcie tylko na zadane wprost pytania."
  4. Iwestorzy i projektanci mają 5 minut na spotkanie i poznanie się. Po tym czasie poproś Nadzwyczajnych aby zgromadzili się w jednym miejscu i porozmawiali między sobą o tym, o co byli pytani, co dla nich będzie projektowane. Projektanci mają 10 minut na narysowanie swojego projektu.
  5. Gra oparta jest o proces zgodnie z którym należy: poznawać, projektować i doskonalić. Drugie spotkanie projektantów z Nadzwyczajnymi ma służyć do doskonalenia projektu. Przed tym spotkaniem, rozdaj projektantowm po 1-3 kart inspiracji. Drugie spotkanie będzie trwało 5 minut.
  6. Ponowie poproś Nadzwyczajnych aby obuścili biura projektowe, a projektantom daj czas na poprawieie ich propozycji, kolejne 5-10 minut.
  7. Trzecie spotkanie ma na celu przedstawieie Nadzwyczajnym projektu. Po tym przedstawieniu zaproś wszystkich do wspólnej rozmowy. Najpierw zapytaj Nadzwyczajnych co w proponowanym projekcie jest zgodne z ich potrzebami, a co nie i dlaczego. Zapytaj projektantów co i dlaczego zaproponowali w swoim projekcie. Na koniec wspólnie uzgodnijcie o co i kiedy zapytano lub można było zapytać Nadzwyczajnych aby projekt był najlepiej dostosowany do ich potrzeb. 
  8. Zabrane odpowiedzi i doświadczenia mogą stanowić bazę do opracowania zasad obsługi klienta. Mogą też stanowić pole do reflekcji nad standardami współpracy z kontrahentami.

Opakowanie zawiera:

  • 6 kart postaci Nadzwyczajnych,
  • 10 kart z inspiracjami,
  • 6 kart projektu budynku,
  • bloczek kart projektu, tutaj możesz ściągnąć dodatkowe karty do wydruku, ponieważ są one jedorazowego użytku - Karta projektu
  • mazak,
  • zasady gry,
  • opakowanie.

 

Do tego produktu polecamy

Dodaj opinię o produkcie

(5/5)
Zapraszamy do naszego newsletteraaby otrzymywać wiadomości o nowościach, promocjach oraz pomocne informacje

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Zamknij