Opis produktu
Karty Learning Battle Cards to jedyne w swoim rodzaju narzędzie, które pomoże Ci zaprojektować skuteczny proces rozwojowy. Dzięki wykorzystaniu kart zyskasz nową perspektywę oraz insprację. To zebrane w jednym miejscu doświadczenia ponad 50 ekspertów z branży Learning & Development.Na 108 kartach znajdziesz opisy metod i form rozwojowych wraz z szeregiem charakterystyk, które ułatwiają projektowanie.
Narzędzie jest w tej chwili wykorzystywane przez profesjonalistów w ponad 50 krajach na świecie i cieszy się dużym powodzeniem wśród trenerów, firm szkoleniowych, departamentów HR, edukatorów i szkół biznesowych.
Kto i jak może używać kart:
- poszerzenia portfolio stosowanych metod szkoleniowych w celu lepszego ich dopasowania do potrzeb Klienta. Karty w tym zakresie pełnią rolę inspiracyjną, stanowią skuteczną pomoc w trakcie rozmowy z Klientem o celach, metodach i możliwościach.
- projektowania procesu szkoleniowego samodzielnie lub w grupie. Karty świetnie stymulują dialog i wymianę opinii na temat użyteczności konkretnej metody przy rozwiązywaniu danego problemu. Szczególnie doceniają je wewnętrzni projektanci prezentując opracowane pomysły członkom zarządu, dyrektorom finansowym etc.,
- warsztatów rozwojowych, w tym również o charakterze train the trainers. W tym zakresie karty przy odpowiedniej facylitacji rozwijają wiedzę uczestników na temat mniej tradycyjnych metod szkoleniowych, ułatwiają niekonwencjonalne myślenie i szukanie najskuteczniejszych rozwiązań.
http://coachingtools.pl/index.php/2018/07/01/badanie-potrzeb/
Karty przez wielu przedstawicieli tej grupy używane są do:
- planowania metod wykorzystywanych w ramach procesów edukacyjnych. Karty stanowią narzędzie inspiracyjno-edukacyjne nt. tradycyjnych i nowoczesnych form edukacji,
- facylitacji pracy w grupach i na warsztatach edukacyjnych,
- do jasnej, zwizualizowanej nauki na temat projektowania i przebiegu procesów rozwojowych.
Zawartość zestawu LBC:
- 108 kart Learning Battle Cards
- Krótką instrukcję
- Ćwiczenia do wykorzystania
Dodatki:
Poniżej znajduje się link do PDF, w którym wskazano konkretne ćwiczenia do wykorzystania podczas pracy indywidualnej oraz grupowej.
LBC_zastosowanie
Autorzy:
Małgorzata Czernecka – prezes zarządu i założycielka dwóch niezwykłych firm – Learning Battle Cards oraz Human Power. W latach 2004–2014 specjalizowała się w zwiększaniu efektywności procesów rozwojowych w dużych organizacjach. Tworzyła i promowała innowacyjne rozwiązania oparte na wykorzystaniu nowych form szkoleniowych, łącząc wiedzę z zakresu psychologii poznawczej, uczenia się i pamięci, neurolingwistyki i andragogiki z wiedzą o nowych technologiach. Autorka raportów z badań w obszarze szkoleń i rozwoju (m.in. „Learning Problems – e-solutions”), artykułów (m.in. Harvard Business Rewiev, Personel i Zarządzanie, Personel Plus). Obserwatorka i uczestniczka zmian, które w stylu życia i pracy wprowadzają nowe technologie. Obecnie specjalizuje się w obszarze zarządzania energią oraz zwiększaniu skuteczności i efektywności pracowników dużych organizacji. Jest współautorką pierwszego w Polsce badania w obszarze zarządzania energią pracowników „Praca, moc, energia w polskich firmach. Sześć obszarów, które wpływają na efektywność organizacji”.
Prelegentka i panelistka na licznych konferencjach m.in. Kongres Kadry, DL Congress, HR Tech Summit, Game Industry Trends, Rozwiązania HR. Współzałożycielka XY Learning Team. Współautorka metody LBC oraz książki „Projektowanie efektywnych szkoleń – Learning Battle Cards”.
Więcej informacji: http://www.linkedin.com/in/malgorzataczernecka
Marek Hyla – Senior Learning Principal w Accenture Capability Network odpowiedzialny za Think Tank Center of Excellence. Studiował informatykę, zarządzanie i marketing oraz bankowość. Od 2000 roku zaangażowany w rozwój rynku nowoczesnych technologii szkoleniowych w Polsce. Brał udział w projektach szkoleniowych realizowanych na rzecz ponad stu pięćdziesięciu klientów w Polsce oraz za granicą. Prelegent i panelista na wielu konferencjach – m.in. Techno Business Forum (Tokio/Fukuoka), OnLineEduca (Berlin), Digital Learning Congress (Warszawa), DevLearn (Orlando), Agility by Design (Warsawa). Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu projektowania efektywnych rozwiązań szkoleniowych (w tym w dominie cyfrowej).
Współzałożyciel XY Learning Team. Autor książek „E-learning – od pomysłu do rozwiązania”, „Przewodnik po e‐learningu” oraz wielu tekstów opublikowanych w czasopismach z dziedziny IT i HR. Współautor książki „Projektowanie efektywnych szkoleń – Learning Battle Cards”.
Więcej informacji: http://pl.linkedin.com/in/marekhyla
Sławomir Łais – Od ponad dwudziestu lat zajmuje się zawodowo uczeniem osób dorosłych i stosowaniem technologii informatycznych. Zajmuje się Learning UX i technikami angażowania w uczeniu.
Projektant rozwiązań technologicznych e-learning oraz blended learning z wykorzystaniem różnych podejść do uczenia, m.in. gryfikacji, social learning, personal learning environment. Przewodniczący Komisji ds. E-learningu działającej przy Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych. Współzałożyciel XY Learning Team. Jeden z twórców Learning Battle Cards – podejścia grywalizującego proces projektowania procesów rozwojowych, współautor książki opisującej to podejście.
Doradca i ekspert w wielu projektach, prelegent i popularyzator. Współautor badań LPES „Learning Problems – e-solutions” dotyczących realiów e-learningu w dużych firmach. Autor bloga praktykatrenera.pl. Obserwator i entuzjasta zmian cywilizacyjnych. Poszukiwacz koncepcji i podejść dotyczących rozwoju człowieka i nadążających za zmianami świata oraz potrzebami nowych pokoleń.
Więcej informacji: https://www.linkedin.com/in/slawomirlais