Kogo widzę, kiedy patrzę na siebie? - pokaz

30,00Cena netto: 24,39 zł
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Kogo widzę, kiedy patrzę na siebie? - warsztat pokazowy narzędzia Archetypki.


Informacje orgnizacyjne:

Termin: 21.04.2021, godż 11:00-14:00
Limit miejsc: 12
Opłata 30zł zostanie zwrócona w postaci kuponu obniżającego cenę dowolnego produktu Zwrotnicy.
Warsztat zostanie przeprowadzony z wykorzystaniem narzędzia Miro, całe spotkanie odbędzie się online.


O warsztacie:

Celem warsztatu jest doświadczenie Budowania marki osobistej w oparciu o teorię archetypów. 
Zapraszam na warsztat online, który wprowadzi uczestników w proces odkrywania i urzeczywistniania indywidualnego potencjału. Zademonstruję autorskie narzędzia oparte o teorię archetypów marki, które w oryginalny sposób pomogą dotrzeć do odpowiedzi na fundamentalne pytania:
  • Kim jestem?
  • Dokąd zmierzam?
  • Co chcę osiągnąć?
  • Jaki jest mój stosunek do siebie, do innych ludzi i do świata?
Dzisiaj budowanie marki osobistej stało się niezbędne. Teoria archetypów może okazać się bardzo pomocna w procesie brandingu, podsuwając nam bogatą bibliotekę wyrazistych wzorców, które nie są zbiorem zamkniętym. Powstają kolejne struktury osobowości, które zaczynają funkcjonować jako nowe archetypy. Zmiana jest wpisana w naszą rzeczywistość, a marki, których istota jest złożona i skomplikowana, rozwijają się i ulegają metamorfozom. Podczas warsztatu poznacie narzędzie, które pozwoli świadomie przyjrzeć się sobie i zarządzać własnym wizerunkiem. Kreatywna metoda, którą będziecie się posługiwać, powstała jako kontynuacja koncepcji związanej z kartami ARCHETYPKI, wyróżnionymi na Międzynarodowych Targach Wynalazków i Innowacji INTARG 2017.

Od 2013 roku prowadzę firmę Zwrotnica, specjalizującą się w procesach tworzenia i zmiany wizerunku (branding i rebranding), wychodząc naprzeciw Klientom, którzy poszukują nowych dróg rozwoju. Jako grafik, trener i coach posiadam kompetencje do tworzenia narzędzi wspomagających edukację i procesy coachingowe. Inspirowana koncepcją Margaret Mark i Carol S. Pearson stworzyłam rozbudowane narzędzie do pracy z archetypami. Wyodrębnione przez autorki książki „The Hero and The Outlaw. Building Extraordinary Brands Through The Power of Archetypes” 12 wzorców to wynik wielu lat badań. Studiowanie teorii ludzkich motywacji i potrzeb doprowadziło autorki do przekonania, że jako ludzie wciąż szukamy swojego miejsca - między dążeniem do niezależności i samorealizacji (BOHATER, MAGIK, TWÓRCA) a potrzebą przynależności do grupy (TOWARZYSZ, KOCHAJĄCY, OPIEKUN). Negocjujemy, czy ważniejsza jest stabilizacja i kontrola (WŁADCA, IDEALISTA, MĘDRZEC), czy może raczej podjęcie ryzyka i wolność działania (BUNTOWNIK, BŁAZEN, ODKRYWCA).
A jak to jest w przypadku marki, którą stworzyłam? TWÓRCA to archetyp najbliższy mojej działalności. Stawiam na kreatywność, profesjonalną grafikę i innowację. Z pomocą przychodzi mi również sprzyjający zmianom MAGIK - wizjoner, który oczarowuje moich Klientów oryginalnymi rozwiązaniami szkoleniowymi, dostarczając im konkretnych wrażeń. Nie bez znaczenia jest wpływ WŁADCY i MĘDRCA, bo Zwrotnica skupia wokół siebie wierną społeczność - Klientów, którzy lubią sprawdzone metody pracy i traktują jej narzędzia jako produkty oparte o wiedzę ekspercką. Jak widzicie, archetypy mogą się ze sobą przeplatać. Przekonacie się, że nawet krótkie warsztaty dadzą Wam możliwość znalezienia odpowiedzi na pytanie zawarte w tytule spotkania.

 

Dla kogo:

  • coachów
  • trenerów
  • osób zainteresowanych rozwojem osobistym 


Prowadząca warsztat: Anna Łoza-Dzidowska

Dodaj opinię o produkcie

(5/5)
Zapraszamy do naszego newsletteraaby otrzymywać wiadomości o nowościach, promocjach oraz pomocne informacje

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Zamknij