Gra Targowisko - sprzedaż

189,00Cena netto: 153,66 zł
Czas wysyłki: Jeszcze dziś!
Licencje i wersje językowe:
  • indywidualna PL
  • firmowa PL
Zapytaj o produkt

Opis produktu

UWAGA: KUPUJESZ PRODUKT ELEKTRONICZNY. Co to znaczy?

  • Po zakupie i opłaceniu otrzymujesz w mailu link do pobrania pliku PDF.
  • Dostarczone produkty elektroniczne nie podlegają zwrotom.
  • Kupując tylko produkty elektroniczne proszę wybrać dostawę "Dostęp elektroniczny". 

Targowisko to gra, którą wykorzystasz podczas szkolenia zarówno z początkującymi adeptami sztuki sprzedaży, jak i doświadczonymi handlowcami. Wyjątkowo angażuje i dostarcza wielu emocji, dzięki czemu możesz ją zastosować na początku oraz w trakcie swojego warsztatu.


Polecamy, jeśli chcesz:

  • Rozwijać skuteczność w zakresie badania potrzeb i nawiązywania relacji handlowych.
  • Trenować umiejętności zwiększania sprzedaży - cross-selling i up-selling.
  • W praktyczny i nieszablonowy sposób trenować prezentowanie oferty i radzenie sobie z obiekcjami.
  • Podnosić skuteczność zamykania sprzedaży.

Gra jest dedykowana osobom, które:

  • Potrzebują rozwijać umiejętności sprzedażowe.
  • Chcą lepiej zrozumieć perspektywę swoich klientów.
  • Chcą rozpoznać i przeciwdziałać czynnikom obniżającym ich sprzedażową skuteczność.

Próbka:

Organizacja rozgrywki:

 

Scenariusz gry przenosi uczestników w czasie - w świat średniowiecznego targu, gdzie rzemieślnicy i sprzedawcy mają okazję dokonania dochodowych transakcji. Ale to nie wszystko, gdyż ten, który osiągnie najlepszy wynik zyska królewski tytuł najlepszego sprzedawcy. Jest się o co starać, ponieważ wyróżnienie to jest idealną reklamą gwarantującą przypływ nowych klientów. Czas jest ograniczony, a konkurencja silna. O sukcesie zdecydują między innymi inicjatywa, umiejętność przekonywania innych i aktywność w poszukiwaniu rozwiązań.
Rozgrywka charakteryzuje się dużą liczbą interakcji między uczestnikami, umożliwiając doskonalenie umiejętności handlowych oraz testowanie pomysłów na zwiększenie wyniku sprzedażowego.
Pojawiające się emocje i zebrane doświadczenia pozwolą Ci na wypracowanie wraz z grupą wartościowych wniosków, dotyczących zarówno rozwoju kompetencji handlowych, jak i ulepszania samego procesu sprzedaży.


Czas rozgrywki:

 

Gra wraz z podstawowym omówieniem zajmuje ok. 2 h, W tym:

  • ok. 10 minut to wprowadzenie (wytłumaczenie zasad oraz rozdanie materiałów),
  • 30 - 45 min - rozgrywka,
  • ok. 60 min - omówienie rozgrywki.

Liczba graczy:

 

Optymalna: 10 -14 osób. Minimalna: 8, a maksymalna: 18.

Grę możesz również wykorzystać do pracy online. Zobacz na filmie jak to zrobić:


Zawartość:

 

Gra ma formę pliku pdf do samodzielnego wydruku i wycięcia. Znajdziesz w nim instrukcje dla graczy, potrzebne akcesoria i wskazówki dla prowadzącego.


LICENCJA:

 

Ta gra jest objęta licencją! Są dwa rodzaje licencji.

  1. Licencja osobista - gra staje się własnością konkretnej osoby, która otrzymuje materiały i dostęp do aktualizacji. Ta osoba może używać gdy, nie może jej nikomu przekazywać ani powielać. Jeśli wybierasz tą licencję domyślnie jesteś osobą na którą zostanie wystawiona licencja. Jeśli chcesz kupić grę w prezencie podaj w informacjach dodatkowych do zamówienia: imię i nazwisko oraz adres mail do tej osoby.
  2. Licencja firmowa/Licencja dla organizacji - gra staje się własnością firmy/organizacji/uczelni/gminy. Każdy z jej pracowników i osób prowadzących szkolenia pod auspicjami właściciela może użyć gry. Jeśli kupujesz licencję firmową kup tylko jeden egzemplarz, masz prawo do powielenia gry na potrzeby pracowników.

Do tego produktu polecamy

Dodaj opinię o produkcie

(5/5)
Zapraszamy do naszego newsletteraaby otrzymywać wiadomości o nowościach, promocjach oraz pomocne informacje

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

Zamknij