Gra Ocean możliwości

Nasza cena:1722,00
Zapytaj o produkt

Opis produktu

Gra Ocean Możliwości © to przepięknie wydana gra szkoleniowa do pracy z zespołem lub coachingu indywidualnego. Wileka materiałowa plansza (wyspa), pięknie narysowane elementy oraz realne przedmioty zamknięte w drewninanej skrzynce powodują, że uczestnicy bardzo łatwo i szybko odnajdują się w wyobrażeni bezlidnej wyspy na środku ocenu. Ich zadaniem jest współpraca w celu wydostania się na wolność. 

W instrukcji do gry znajdziesz wiele scenariuszy, które umożliwiają wykorzystania gry w wielu tematach szkoleniowych, m.in.:
- komunikacja i współpraca w zespole,
- budowanie zespołu, coaching zespołowy
- myśleniem strategicznym w sytuacjach kryzysowych oraz podejmowaniem decyzji,
- zarządzanie sobą w czasie oraz ustalanie priorytetów i harmonogramów pracy,
- praca z konfliktem w zespole
- odkrywanie wartości 
- integracja
- kreatywność.
 
Ocean Możliwości© w ramach coachingu indywidualnego wykorzystuje:
- pracę z metaforą,
- ustalanie osobistych wartości,
- kreowanie nowych rozwiązań,
- proces pracy z przekonaniami.

Załączone scenariusze pracy to początek przygody z Ocenem Możliwości. Jest to narzędzie, którego kolejne zastosowania możesz dowolnie modfikować i tworzyć nowe.

Narzędzie jest także odpowiednie do pracy z dziećmi!
 
Inspiracją do powstania Oceanu Możliwości© była niezwykła książka artystyczna Historie Potencjalne© autorstwa Katarzyny Samosiej. Książka miała być inspiracją dla obiorców do wymyślania, zapisywania i ilustrowania własnych morskich opowieści. Pokazywana na kilkunastu wystawach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Książki nieodparcie wzbudzała kreatywność oglądających i kusiła do tworzenia swoich wysp, nawet w odległej Korei Południowej. Ocean Możliwości© powstał przez połączenie pasji, sił i kreatywności dwóch osobowości. Z jednej strony Artystki a z drugiej Trenerki. Po licznych warsztatach, na których testowane były różne warianty, powstała kompletna gra o szerokiej gamie zastosowań.
  
Gra w wersji zespołowej przewidziana jest dla grup od 6 do 20 osób.
Czas rozgrywki to w zależności od scenariusza od 60 do 120 minut.
 
Mata oraz torby są ręcznie malowane i szyte z naturalnych materiałów, natomiast karty mają zabezpieczoną powierzchnię, po której, łatwo pisze się suchościeralnymi mazakami.
 
Ze względu na to, że gra jest wykonywana ręcznie, z założenia jest narzędziem unikatowym i limitowanym. Poszczególne egzemplarze gry różnią się od siebie np. kolorem fal czy kształtem wyspy.
Kolejne egzemplarze sygnowane są numerowane i i podpisem autorek. 
Istnieje możliwość zakupienia gry ze scenariuszami w wersji angielskiej lub z większą planszą na zamówienie.
 
Gra składa się z:
- 24 inspirujących kart i 1 karty „mydełka”,
- ręcznie malowanej, dwustronnej maty o wymiarach 2 m x 1,5 m na której znajduje się wyspa
w dwóch skalach,
- skrzyneczki zawierającej aktywizujące gadżety,
- książeczki ze scenariuszami w języku polskim,
- toreb na karty oraz na planszę i skrzyneczkę,
- sposobu pielęgnacji produktu.

Autorki: 

Katarzyna Samosiej: absolwentka Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi, ilustratorka zajmująca się sztuką książki, scenografka, autorka materiałów edukacyjnych dotyczących stymulowania aktywności twórczej. Jej prace są nagradzane i prezentowane na wielu ekspozycjach zbiorowych i indywidualnych, w kraju i za granicami, między innymi w kolekcji: Polska Książka Artystyczna Przełomu XX i XXI wieku.

Agata Staszewska : trener biznesu specjalizujący się w zarządzaniu zmianą, wieloletni HR Manager, bajkopisarka, współtwórca programu rozwojowego Psycho Spa, przedsiębiorca. Absolwentka Politechniki Łódzkiej. Humanistyczny umysł z technicznym wykształceniem. 
 

Do tego produktu polecamy

Dodaj swoją opinię

(5/5)

Producenci w sklepie

    Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Kliknij, by dowiedzieć się więcej.

    Zamknij